U runt een interne klantenafdeling, facilitair contactcenter of hebt een klanten interactiecenter?

Tabakstop en Voxtron winnen de Caviar "Best use of technology"

De Caviars zijn uitgegroeid tot de meest gegeerde prijzen in contactcenterland.

Voxtron zorgt voor meer tevreden klanten, een sterker imago en een hogere return on investment.

Voxtron garandeert u een vlotte, professionele communicatie. Met intuïtieve, gebruiksvriendelijke en betrouwbare oplossingen. Via telefoon, e-mail, fax, sms, webformulieren, web chat, de sociale media én de routering van documenten en post. Zo krijgen al uw klanten snel een correct antwoord op hun vraag of klacht.

En u krijgt alle mogelijkheden om de activiteiten te meten en in nuttige statistieken om te zetten. Zo ziet u de werking van uw contactcenter en neemt u goed gefundeerde beslissingen.

Ontdek hier hoe Voxtron uw klanteninteractie naar het hoogste niveau tilt, de interne samenwerking verbetert en u meer return on investment biedt. Leer waarin Voxtron verschilt van de concurrenten. En daag ons uit om een oplossing te vinden voor uw probleem.

>Teken in op onze nieuwsbrief >VOEL ONS AAN DE TAND
Volg hier de avonturen van suzy
Realisaties
Testimonials

Poll

Chatten met een live agent verhoogt de klantentevredenheid.

Nieuwsbrief

Nieuws heet van de naald, nieuwe projecten, evenementen, een discussie of een poll: u volgt het via onze newsletter.
Schrijf u nu in!


trotse partner van voxtron